חדש! רשימת התפוצה השבועית של CFO Desk

לפני כשבועיים פתחתי רשימת תפוצה במיילצ'ימפ, הנה הלינק: http://eepurl.com/dzhYvr

למה עשיתי את זה? ראשית כל, כבר שיתפתי עמכם שאני נמצא כרגע בתקופה של מחסום כתיבה קל בכל מה שקשור לפוסטים ארוכים כמו פעם, אבל זה לא אומר שהרצון לשתף תוכן כבה, אלא להיפך: יוצא לי לשתף המון תוכן בוואטס אפ, וכעת התלבטתי מה הדרך הנכונה לשתף אותו עם קוראי הבלוג בצורה יותר מסודרת. הקבוצה בפייסבוק נחמדה, אבל פחות מתאימה לדעתי למטרה הזו, ואין לי אנרגיה לתחזק פרופיל בטוויטר, אז הפור נפל על פתיחת רשימת תפוצה במיילצ'ימפ, מהסיבות הבאות:

  1. אני חושב שזה המדיום הנוח ביותר לקורא, מאחר ולא חובה לצרוך את התוכן מיידית פן הוא ייעלם. תמיד אפשר להשאיר באינבוקס ולחזור לקרוא בזמן נוח
  2. העדפה נגלית: אנשים שאני עוקב אחריהם פועלים בצורה הזו
  3. תמיד סקרן אותי איך זה לעבוד עם מיילצ'ימפ מצד הלקוח הקטן (מה שנקרא: Moms and Pops)
  4. אפשר להתנסות בכל מיני דרכים להביא נרשמים, כמו ששמתם לב מהשינויים שהטמעתי בבלוג לאחרונה, ואז לראות מה עובד יותר טוב ופחות טוב (מסקנת ביניים: הסיומת שהוספתי לכל פוסט עובדת יותר טוב מחלון הפופ-אפ, חלון הפופ-אפ עובד טוב יותר מהטופס בסרגל הצדדי)
  5. יש מדד מאוד פשוט שצריך למקסם: מספר נרשמים, ומאוחר יותר מספר פתיחות וקליקים

איך זה הולך לעבוד? הרעיון הכיוון הכללי הוא לשלוח מדי יום חמישי 3-4 קישורים לפריטי תוכן מעניינים בנושא סטארט אפים וכלכלה קלה, אבל קשה לי להתחייב כרגע בדיוק מה יהיו הנושאים. כרגע אני מאוד מתעניין בשיווק B2C אז יכול להיות שהמיילים הראשונים יעסקו בנושא הזה מבלי שאני אשים לב בכלל, בכל אופן התוכן הוא פשוט דברים שיצא לי לשתף בוואטס אפ במהלך אותו שבוע :)

אז הנה הלינק להרשמה שוב: http://eepurl.com/dzhYvr

מקווה שתירשמו ותאהבו,

ערן

נ.ב – השקתי ניוזלטר

מרכז הכובד של הבלוג עבר לאחרונה לניוזלטר. מדי מספר שבועות אני שולח ליותר מ-1,000 מנויים ומנויות סיכום קצר של האירועים המעניינים שקרו בעולם הטק, פלוס פרשנות שלי. הירשמו כאן כדי לקבל אותו!

2 תגובות כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *