סקר אנשי הכספים הראשון של CFO Desk

עד עכשיו יצא שאני די מדבר לעצמי בבלוג, כלומר כותב על דברים שאני חושב שמעניינים, לאו דווקא בשיתוף אתכם. כבר הגדרתי את הבלוג הזה כמסמך החפיפה האולטימטיבי שלי, למרות שאני לא הולך לשום מקום. שנה וחצי לתוך המלאכה, לבלוג יש כמות די יפה של מבקרים, כמעט 1,500 בחודש, לא כולל אמא שלי (היי!), וכעת מעניין אותי לדעת מי אתם, מה אתם עושים, כיצד אתם מחלקים את זמנכם במהלך השבוע, מה אתם חושבים על המקצוע שלנו וכו'.

אז יצרתי סקר באמצעות הכלי הייעודי של גוגל. הסקר הוא אנונימי לחלוטין ובמידה ואקבל מספיק תשובות, אשמח להציג לכם ניתוח של התובנות המרכזיות שעלו ממנו. הרגישו חופשי לשתף עם מכרים במידה והם אנשי כספים. אם הניסוי יילך טוב, השאלות בגרסה הבאה ייבנו בשיתוף אתכם.

לגבי השאלון עצמו, אף שאלה היא לא חובה, אבל יהיה נחמד אם תענו על כל השאלון. מה 'כפת לכם, גם ככה הוא אנונימי.

השאלון מנוסח בלשון זכר, מה שטיפה מבאס אותי אבל לא ברמה שתגרום לי להוסיף "/ת" לכל מילה שלישית, אז סליחה מראש מבנות המין היפה, אני מבטיח שהסקר הבא (אם יהיה) ינוסח בלשון נקבה. כמו-כן, משום מה לא הצלחתי ליישר את הטקסט מימין לשמאל, ייתכן וזה קשור להגדרות השפה בדפדפן (שלי באנגלית) וייתכן שלא. אנא ערף.

בקיצור, כתובת הסקר: http://goo.gl/forms/TXjOczRnklUwGumI2

נ.ב – השקתי ניוזלטר

מרכז הכובד של הבלוג עבר לאחרונה לניוזלטר. מדי מספר שבועות אני שולח ליותר מ-1,000 מנויים ומנויות סיכום קצר של האירועים המעניינים שקרו בעולם הטק, פלוס פרשנות שלי. הירשמו כאן כדי לקבל אותו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *