נפתחה ההרשמה למיטאפ

איך יודעים שהולך להיות כיף במיטאפ? כשאני קובע חצי שעה עם סוסלי לעבור על אחד הנושאים והשיחה מתפתחת לשעה וחצי רק על אותו נושא…

רוצים לבוא? הנה הלינק, מספר המקומות מוגבל.

ההרשמה למובילי/ות מחלקות כספים, קרי VP ומעלה, אבל נעשה מאמץ לאפשר כניסה גם למשתתפים/ות צעירים/ות יותר.

קצת הרחבה בנוגע למיטאפ, המוטיבציה לקיים אותו ועל מה נדבר.

מאז השביעי באוקטובר, קשה להשתחרר מהתחושה שיש דברים שחשובים יותר, ויש שפחות. להרים מיטאפ כזה, עם כמה שהיה כיף בפעם הקודמת, דרש כמות השקעה גדולה מדי מבחינתי. פשוט לא רציתי. עבודה ומשפחה. זהו.

ואז הגיע יום אחד בסוף דצמבר, באירוע (מיטאפ?) בו זכיתי להכיר את עמותת ידידי ארגון נכי צה"ל. קשה לתאר במילים את התחושה של לשמוע את ראש ענף השיקום בשיבא ואת לירון, המנכלית של העמותה, מתארים את האתגרים הצפויים בפני הארגונים שלהם ובפנינו כחברה, כמו גם את סיפורי הגבורה של שני הלוחמים שדיברו באירוע. חלק גדול מהאלפים שנוספו ויתווספו למעגל הנכות יקחו איתם את הפציעה, על כל המשתמע ממנה, לשארית חייהם. מטבע הדברים, כשהסתיים האירוע היה לי ברור שאני חייב לעשות משהו. אבל מה?

בריצה מהירה להיום, המיטאפ השנה הוא בחסות שישה נותני חסות מדהימים, שתרמו יחד כמה עשרות אלפי דולרים ישירות לעמותת ידידי ארגון נכי צה"ל. זו טיפה בים, אבל זה משהו, וזה בזכות הקהילה הנהדרת שנבנתה סביב הניוזלטר והבלוג בשנים האחרונות. לפני שאני ממשיך לאג'נדה של המיטאפ, המון המון תודה לאותם שישה מופלאים (שרובנו בפאנל גם לקוחות שלהם):

זה בכלל לא מובן מאליו שכאלה שמות יסכימו לתרום מתקציב השיווק שלהם, בלי דוכן או סלוט לדבר על הבמה, ועל כך תודתי נתונה להם לעד.

האג'נדה די סגורה, וצפופה. אני מאוד מקווה שנצליח להכניס את הכל בשעתיים שיש לנו. השתדלנו לכלול אך ורק נושאים שיש לנו משהו לומר לגביהם. לכן, למשל, AI לא נכלל. פשוט אין לנו משהו מעניין לומר על זה כרגע. מה כן?

  • מיזוגים ורכישות – אבי, כידוע, סיים זה עתה תפקיד בחברת Ermetic, שנמכרה ל-Tenable. הוא הבטיח שהם יחדשו לי את החוזה באותו מחיר ובינתיים עזב ל-MineOS. גם כן חבר.. גם רותם וסוסלי היו מעורבים בM&A, מהצד הרוכש. מיזוגים ורכישות הולך להיות נושא מאוד רלוונטי להמון חברות בשנה הקרובה, ונשתדל להיות הכי פרקטיים שאפשר כשנדבר עליו.
  • ניהול קריירה – רותם התחיל לאחרונה תפקיד חדש, גם אבי. נטהלי מראיינת המון מועמדים/ות. נדבר על מה עוזר במהלך חיפוש עבודה כיום, מה נטהלי בודקת כשהיא מראיינת מועמדים/ות, כיצד שומעים על הזדמנויות וגם דילמות קטנות כמו האם לחפש בדיסקרטיות או להודיע קודם, כיצד עושים דיו דיליג'נס על חברה ועוד. הרשימה המלאה באג'נדה.
  • מזומן – מה השתנה בשיח בשנתיים האחרונות, כיצד החברים בפאנל מנתחים ושולטים בתזרים שלהם, גידורים, השקעות ועוד.
  • רצינו להספיק Sales Ops, אבל לדעתי אין מצב שנגיע לזה.

לפני סיום, כמה בקשות קטנות:

האחת, אם הייתם במיטאפ הקודם ויש לדעתכם משהו שרצוי לשפר, אנא הגיבו למייל זה. אם בא לכם להעיף מבט באג'נדה ולהגיב, הנה הלינק שוב.

אם אתם נהנים מהתוכן שלי ושל החברים בשנים האחרונות, יש לעמותה דף נחיתה בו אפשר לתרום כמה שמרגיש לכם בנוח, אפשר גם בשם המעסיק (מוכר לצורכי מס הכנסה). הלינק כאן

יחד ננצח. נתראה ב-18.4.

ערן

נ.ב – השקתי ניוזלטר

מרכז הכובד של הבלוג עבר לאחרונה לניוזלטר. מדי מספר שבועות אני שולח ליותר מ-1,000 מנויים ומנויות סיכום קצר של האירועים המעניינים שקרו בעולם הטק, פלוס פרשנות שלי. הירשמו כאן כדי לקבל אותו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *