אז פתחתי קבוצה בפייסבוק

נכון לעכשיו אני צורך מפייסבוק את מרבית התוכן שלי: חדשות, תחומי עניין, תחביבים ותמונות מחגיגות יומולדת 3 לכל מיני אנשים מהתיכון.

לאחרונה נכנסתי קצת לעולם ה-Customer Success והשיווק, וקצת קינאתי באקו סיסטם היפה שהמקצועות הללו הצליחו ליצור לעצמם: מקום להתייעץ בו, לשתף ידע וכמובן גם ליצור קשרים מקצועיים.

כשאני מחבר את זה לבקשות ההצטרפות לקבוצת הוואטס אפ שאני מקבל על בסיס שבועי, אז נהיה לי ברור שיש מקום למנף את ה-reach שהבלוג השיג וליצור קהילה פייסבוק פעילה, המיועדת לאנשי כספים של סטארט אפים (או כאלה שנמצאים ליד). אני אשתדל לחלוק שם מהידע שצברתי בשנים האחרונות וכל מיני חומרים חדשים שאני נתקל בהם, בעיקר כאלה שהם מעניינים אבל לא שווים פוסט בפני עצמם, וכמובן, מקווה שעם הזמן יותר ויותר אנשים ישתפו גם הם.

מבחינת פרטים טכניים ודגשים אחרים, אז ככה:

  • האוריינטציה של הקבוצה דומה לזו של הבלוג: כספים ואופרציה בסטארט אפים. יצא לי קצת להיות חבר בקבוצות של רואי חשבון והם משעממות רצח. אין מצב שיהיו בקבוצה הזו פוסטים על דחיית מועד הגשת דוח מע"מ או סיווג קניית פתי בר בתלוש שכר. הנושאים המועדפים הם: כלים שימושיים, השוואות מחירים של מוצרים פופולריים (כמו פריוריטי או סיילספורס), התנהלות בסיבוב גיוס וכו'.
  • הקבוצה היא קבוצה סגורה, כלומר רק חברי הקבוצה יכולים לראות את הפוסטים
  • לא יורשו פוסטים פרסומיים, אלא אם זה יסגור לי את הפינה של מימון MBA בחו"ל לשלושה ילדים
  • מי שרק יצרוך ידע מבלי לשתף – יעוף
  • קהל היעד העיקרי הוא אנשי כספים בחברות היי טק, עם דגש על סטארט אפים, אבל אני לא אסנן לפי הקריטריון הזה. גם נותני שירותים, אנליסטים בקרנות, סטודנטים ואחרים מוזמנים בכיף, כל עוד אראה שיש לכך אפקט חיובי

הוספתי כאדמינים לקבוצה את חבריי הראשונים לקבוצת הוואטס אפ, שמעט צמחה בחודשים האחרונים: תומר, קובי ויואב; ואני מקווה שיחד נצליח למלא את התפקיד של אדמין מתפקד אחד.

לינק לקבוצה

נ.ב – השקתי ניוזלטר

מרכז הכובד של הבלוג עבר לאחרונה לניוזלטר. מדי מספר שבועות אני שולח ליותר מ-1,000 מנויים ומנויות סיכום קצר של האירועים המעניינים שקרו בעולם הטק, פלוס פרשנות שלי. הירשמו כאן כדי לקבל אותו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *